שימו לב – מחיר מינימום לביצוע עבודת חיתוך בלייזר הינו 250 ש"ח

מחפש לבצע חיתוך וחריטה בלייזר?

קבל עד 3 הצעות מחיר, השווה בין ההצעות וחסוך בגדול!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע חיתוך וחריטה בלייזר?

קבל עד 3 הצעות מחיר, השווה בין ההצעות וחסוך בגדול!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע שלט לוגו בחיתוך לייזר?

קבל הצעת מחיר משתלמת עוד היום!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע שלט לוגו בחיתוך לייזר?

קבל הצעת מחיר משתלמת עוד היום!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

שלט לוגו בחיתוך לייזר

מה בעמוד זה? לחץ לפתיחת תוכן עניינים

במקרים רבים החשיפה הראשונה של לקוחות עם העסק שלך היא באמצעות הלוגו העסקי – וכפי שידוע אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, לכן כאשר רוצים ליצור עסק מצליח הנחשב כמותג בתחומו חשוב להקפיד על הצבה נכונה של הלוגו בעסק, החנות או המשרד. חשוב מאוד ששלטים אלו ישקפו באופן מכבד ואיכותי את המותג שלכם, לא משנה היכן הם מוצבים – בין אם בחזית העסק, בקיר המשרד, או בתוך חנות. ואין דרך טובה יותר ליצור שילוט אחיד ומדויק מאשר באמצעות מכונת חיתוך בלייזר.

שלט לוגו לעסק שנעשה לידי חיתוך בלייזר

החשיבות השיווקית בחשיפה ללוגו שלכם:

למסרים שיווקיים ולוגו העסק יש היבט חשוב בכל הקשור לתפיסת הלקוחות הפוטנציאלים לגבי השירות או המוצר שלך. כאשר לקוח מבקר בעסק שבו השילוט לא ברור, לא אחיד או לא מתוחזק וחובבני, באופן אוטומטי תפיסתו לגבי אותו העסק תהיה שמדובר בשירות או מוצר שאינו טוב מספיק ובאופן ניכר הסיכוי שיבחר לבצע רכישה ירד משמעותית.

כבעלי עסקים, חשוב לוודא שהעסק שלכם מיוצג בכבוד באמצעות שלט לוגו אחיד ומקצועי – כך תדעו שהמסר השיווקי שלכם עובר כראוי, שאכפת לכם מהלקוחות שלכם ושאתם מוכנים להשקיע גם בהם וגם בעצמכם. זה לא סתם שכל המותגים הגדולים שכולנו מכירים דואגים להציב את הלוגו שלהם בצורה אחידה בכל מקום אפשרי, גם כאשר כבר המכירות בשיאן וכולם מכירים את הלוגו בעל פה.

סוגי שלטי הלוגו הנפוצים ביותר לעסקים:

לוגו בולט – הלוגו מובלט על גבי הקיר או החזית שעליו הוא מותקן. רמת ההבלטה נבחרת על פי עובי החומר אותו חותכים. ניתן להבליט במספר גדול של רמות עובי, החל מ 2 מ"מ ועד ל 20 מ"מ. את רמת ההבלטה ניתן לבחור על פי סוג החומר שממנו רוצים לייצר את השלט וגודלו.

לוגו בחיתוך נגטיבי – שלט לוגו נגטיבי מיוצר בצורה ההפוכה מלוגו בולט, לאחר החיתוך בלייזר משתמשים בחלק שנשאר אחיד – בדומה להכנת שבלונות. שלט לוגו נגטיבי נעשה על ידי שכבה אחת או יותר של חומר – תלוי בבקשת הלקוח. כאשר משתמשים בשכבה אחת – הקיר או המשטח שעליו מותקן הלוגו יקנה את צורת הלוגו. כאשר משתמשים ביותר משכבה אחת – ניתן להוסיף צבעים או חומרים שונים ובכך לייחד עוד יותר את מראה הלוגו.

חיתוך לוגו צורני ללא הבלטה – לרוב יתבצע באמצעות חיתוך צורני למדבקה על פי צורת הלוגו.

שלט לוגו מואר – ניתן להוסיף מספר סוגים של תאורה לשלט הלוגו – תאורת אחורית על גבי הקיר (תאורת הילה), או תאורת חזית (כאשר רוצים ליצור לוגו תלת מימד מואר). הוספת התאורה מתבצעת על ידי נורות לד וניתן לבחור גוונים, צבעים ועוצמות תאורה שונות.

לוגו פנימי במשרד שנעשה באמצעות חיתוך בלייזר

סוגי החומרים המתאימים ותכונותיהם:

פרספקס – לרוב יתבצע על ידי חיתוך פרספקס בלייזר עם אפשרות למספר רמות עובי שונות – החל מ 2 מ"מ ועד 15 מ"מ. לפרספקס יתרונות רבים בכל הקשור לייצור שלטים, ניתן לבחור צבעים, להדפיס על גבי שקוף וליצור מראה מבריק ויוקרתי.

פי וי סי (PVC) – חומר נוסף שבו משתמשים ליצירת שלטי לוגו בולטים – לרוב מותאמים לתנאי פנים. פי וי סי אינו מתאים לחיתוך בלייזר אך ניתן לחיתוך צורני באמצעות מכונת כרסומת או CNC. ניתן לצבוע את החומר או להדפיס על גבי החזית שלו באמצעות הדפסת UV ישירה, בשונה מהפרספקס – לפי וי סי יש גימור מט ולא מבריק.

עץ – מתאים לעסקים המעוניינים למתג את עצמם כ "טבעיים", את העץ ניתן לחתוך גם בלייזר וגם ב CNC במספר רמות שונות של עובי על פי סוג העץ. בנוסף ניתן להדפיס על גביו או לצבוע אותו כך שבעצם ניתן ליצור שלט לוגו מעץ במראה טבעי או בשילוב של צבעים.

מתכת \ ברזלחיתוך מתכות נעשה על ידי מכונות לייזר ספציפיות המפיקות עוצמה גבוהה מאוד, חיתוך פלזמה, סילון מים או CNC. הכנת שלט לוגו על בסיס חומר המכיל ברזל נחשבת ליקרה מהסיבה שנדרשת עוצמה גבוהה מאוד לחיתוכו, אך אם חפצים בשלט שמחזיק לאורך עשרות שנים – מתכת, ברזל או אלומיניום יאפשרו זאת.

נגישות