שימו לב – מחיר מינימום לביצוע עבודת חיתוך בלייזר הינו 250 ש"ח

מחפש לבצע חיתוך וחריטה בלייזר?

קבל עד 3 הצעות מחיר, השווה בין ההצעות וחסוך בגדול!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע חיתוך וחריטה בלייזר?

קבל עד 3 הצעות מחיר, השווה בין ההצעות וחסוך בגדול!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע שילוט בחיתוך וחריטה בלייזר?

קבל הצעת מחיר משתלמת עוד היום!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע שילוט בחיתוך וחריטה בלייזר?

קבל הצעת מחיר משתלמת עוד היום!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

שילוט בחיתוך וחריטה בלייזר

מה בעמוד זה? לחץ לפתיחת תוכן עניינים

אם אתם בעלי עסק פיזי וקיים, הרי שאתם תהיו מעוניינים לסמן את החנות שלכם או את בית העסק באמצעות שלט בולט במיוחד, אשר יעזור לכם להבליט את העסק שלכם על פני המתחרים הקיימים באזור, ולסמן לעוברי האורח את מיקום בית העסק.

לא הרבה אנשים מודעים לכך – אך סוגי השילוט השונים לוקחים חלק חשוב מאוד בחיים האישיים שלנו. דמיינו כיצד הייתם הולכים ברחוב ולא היו שלטים על גבי העסקים – כיצד הייתם יודעים מהו העסק הממוקם ממולכם? ואיך לאתר את בית העסק לו אתם זקוקים?

לפיכך, שלט בולט ורשמי בכניסה לבית העסק – מהווה מרכיב חשוב ביותר לכל בית עסק בישראל ובעולם. השלטים נועדו לא רק לסמן את בית העסק שלנו, אלא גם לכוון אותנו אל בית העסק שאליו נרצה להגיע. ועל כן, אפילו באופן שאינו מודע, אנחנו מסתכלים על השלטים החשובים אשר עוזרים לנו להתנהל ולהתמצא בחיי היום יום.

כיצד נוצרים שלטים בחיתוך לייזר:

מאז שטכנולוגיית הלייזר פרצה לחיינו, התרחשו שינויים מהירים ויעילים ביצירת מוצרים ושירותים הרלוונטיים לאדם הפשוט – אחד מהשירותים הללו, הינו שילוט בחיתוך לייזר. הכנת השלטים באמצעות טכנולוגיית הלייזר עוזרת לבעלי העסקים השונים ליצור את השלט הרצוי ביותר עבור בית העסק. בזכות הטכנולוגיה המדויקת והמהירה של מכשיר הלייזר, ניתן ליצור שלט לעסק בגודל הרצוי ומהחומר המועדף, תוך השקעת זמן מועטה לתהליך הייצור.

את החומר שממנו נכין את השלט, אנחנו נשים על גבי משטח העבודה, ונכוון כלפיו את קרן הלייזר אשר תבצע את החיתוך המהיר והחד ליצירת הצורה המועדפת של השלט. מיקום הלייזר תלוי בסוג החומר בו נבחר להשתמש עבור השלט שלנו – ככל שהחומר יציב וחזק יותר, כך הלייזר יתקרב אל פני החומר בכדי להעניק את הטמפרטורה המרבית בעת החיתוך הדרוש.

שלטים בחיתוך לייזר – על מה חשוב לשים לב?

בבחירת העיצוב המתאים לשלט בית העסק שלכם, מומלץ ביותר לוודא כי התכנון של השלט מתאים עבור המסר שאותו בית העסק ירצה להעביר לקהל לקוחותיו. ועל כן, חשוב להשקיע מחשבה וזמן בתכנון נכון ומתאים עבור השילוט הדרוש.

בבחירת החומר המתאים, חשוב לשים לב כי החומר ממנו תרצו לייצר את השלט יהיה עמיד למים וחסין מפני קרני השמש הלוהטת – במיוחד בתקופת הקיץ החמה. שעל כן, שלט אשר אינו עמיד לתנאי האקלים באזור הנוכחי, אינו יחזיק מעמד לאורך טווח זמן ארוך במיוחד, ועלול אף לגרום לנזק למעמד בית העסק שלכם.

שלטים בחריטת לייזר – למי זה מתאים?

טכנולוגיית הלייזר יודעת לבצע לא רק חיתוך בלייזר, אלא גם חריטה מדויקת ומתקדמת ביותר באמצעות מכשיר הלייזר העוצמתי. שלטים בחריטת לייזר נחשבים היום לדבר המבוקש ביותר בשוק העסקים בזכות העבודה המהירה והמדויקת לשלט הדרוש.

שילוט בחריטת לייזר מתאים עבור עסקים שמעוניינים לחרוט על גבי שלט בית העסק את הלוגו העסקי או את הכיתוב הדרוש לבית העסק. בעזרת קובץ מעוצב ומתוכנן, המתחבר למכשיר הלייזר המתקדם – נוצרת החריטה המדויקת והנכונה על גבי השלט המתאים עבורכם.

יתרונות שילוט בחריטה ובחיתוך לייזר:

למכונת הלייזר יתרונות רבים ומגוונים ביצירת שילוט לעסקים באמצעות חיתוך וחריטה בלייזר:

חיתוך מהיר באמצעות חיתוך בלייזר – בזכות העוצמה הגדולה של קרן הלייזר, אשר ניתנת להכוונה הדרושה, ניתן לבצע חיתוך מהיר ועוצמתי במיוחד אשר שומר על גבי החומר אותו חותך הלייזר, ואינו מותיר חלקיקים מהחומר הנחתך.

חיתוך מדויק על ידי מכונת הלייזר – הטכנולוגיה של מכונת החיתוך בלייזר מאפשרת לנו לבצע את החיתוך של החומר ברמת דיוק ייחודית, עד שהתוצאה המתקבלת הינה תואמת לבקשה באופן מדויק. אם בעבר היה קשה להגיע לרמת הדיוק הדרושה עבור החיתוך המושלם, הרי שהיום טכנולוגיית הלייזר מספקת עבורנו את רמות הדיוק המתאימות ביותר.

חריטה מהירה ואיכותית על ידי קרן הלייזר – באמצעות קרן הלייזר אתם תוכלו לבצע את החריטה המדויקת והמהירה ביותר עבור התוצאה אותה תרצו לקבל על גבי החומר שנחרט. טכנולוגיית הלייזר מסוגלת להתמודד עם חריטות עדינות ומדויקות ביותר, תוך מהירות מרבית ותוצאה המגיעה ברמת גימור איכותית ביותר. בעזרת קרן הלייזר תוכלו לחרוט כל דבר על גבי השלט של בית העסק שלכם.

מחיר ידידותי ביותר – הייחודיות של טכנולוגיית הלייזר, היא שאנחנו שולחים קובץ שרטוט על פי הרצונות שלנו, והמכונה יודעת לחתוך ולחרוט בעצמה את הצורה המבוקשת. היתרון הגדול בעבודה עצמית של המכונה זה שמתרחש חיסכון בכוח אדם – שכן המכונה מבצעת את החיתוך בעצמה ואדם אינו צריך פיזית לחתוך בעצמו את חומרי הגלם. החיסכון בעלות כוח האדם מביא עימו חסכון כספי משמעותי לבעל העסק וכן, בעלות העבודה המבוקשת.

עמידות לאורך זמן – החיתוך והחריטה באמצעות טכנולוגיית הלייזר יעזור לשלט שלכם להחזיק מעמד לאורך טווח זמן ארוך ומירבי, כמובן שהקריטריון החשוב ביותר לעמידות גבוהה הינו החומר ממנו עשוי השלט, אך לא ניתן להתעלם מעמידות של החריטות והחיתוכים שחייבים להיות בעלי עמידות גבוהה ואיתנה בעצמם, ועל כן כאשר מבצעים חריטה על שלט בלייזר, היא תהיה עמידה יותר לאורך זמן מפני שחריטה אינה יכולה לדהות בשונה מהצבעים בהדפסה של שלטים.

סוגי השלטים בחיתוך וחריטת לייזר:

קיימים סוגים שונים ורבים לשלטים אשר ניתנים לעשיה באמצעות חיתוך וחריטה בלייזר:

שלט בחריטת לייזר למשרד – דמיינו לעצמכם קומת משרדים מגוונים לבעלי עסקים רבים, כיצד ניתן לזהות מהו שם העסק בכניסה למשרד? לפיכך, בכניסה לכל משרד מקימים שלט איכותי התואם לאופי בית העסק, ומייצג את השירות אשר ניתן לקבל במשרד הנוכחי.

שלטים בחיתוך וחריטת לייזר לחנויות הרחוב – לכל חנות רחוב ישנו שלט עם שם בית העסק – מה שעוזר לעוברי האורח לזהות את העסק הנוכחי ואף לקבל מידע אודות אופי בית העסק והשירותים המוצעים בו. אילו לא היו לחנויות הרחוב שלטים בקדמת בית העסק – לא היה ניתן לדעת מהי החנות המוצעת לקהל הרחב.

שלט חוצות בחיתוך בלייזר – שלטי חוצות המגיעים בגדלים שונים ומיועדים להבלטת המותג או שם בית העסק הנמצא בקרבת המקום. בזכות טכנולוגיית חיתוך וחריטה בלייזר, ניתן לייצר את שילוט החוצות בגודל המתאים והדרוש עבור בית העסק שלכם.

שלטים סמויים בחיתוך וחריטת לייזר – ניתן לייצר שלטים בצורות שונות ובגדלים המתאימים, אשר ישמשו כמסרים סמויים לפרסומת בתוך בית העסק עצמו. בדרך כלל מדובר בשלטים הנמצאים במעברים השונים של בית העסק – ומיועדים לייצר פרסומת סמויה עבור לקוחות המקום, בעודם מבקרים בבית העסק עצמו.

הכנת שלטים בחיתוך לייזר

הנתון המרכזי מעיד כי 70% מכלל השלטים המייצרים כיום, נעזרים בטכנולוגיית חיתוך בלייזר, המעניקה יתרונות רבים ומגוונים לעבודה מהירה ומדויקת ביותר, תוך שילוב ייחודי של חריטת הלייזר אשר מתבצעת באופן מדויק ביותר ומעניקה לשלט את המראה הייחודי עבור בית העסק.

אין ספק כי שלטים הינם חיוניים עבור חיי היום יום עבורנו, ומעניקים את הפתרונות לסימון ומידע אודות בית העסק הקיים. ולפיכך, כאשר בוחנים את השלטים בחיתוך לייזר מומלץ לבחור באנשי מקצוע מהתחום, המתמקצעים בחיתוך וחריטה בלייזר, אשר יוכלו להדריך אתכם כיצד ליצור את העיצוב הנכון והמתאים לאופי בית העסק, ויבצעו את החיתוך והחריטה בלייזר אשר ישיגו את התוצאה הדרושה עבור העסק שלכם.

אז אם אתם מחפשים את אנשי המקצוע אשר יוכלו לייעץ ולהדריך אתכם בשלבים הנכונים ליצירת שלטים בחיתוך לייזר, הרי שאתם מוזמנים לפנות אלינו בכל רגע נתון, ואנחנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ובקשה מצידכם.

נגישות