שימו לב – מחיר מינימום לביצוע עבודת חיתוך בלייזר הינו 250 ש"ח

מחפש לבצע חיתוך וחריטה בלייזר?

קבל עד 3 הצעות מחיר, השווה בין ההצעות וחסוך בגדול!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע חיתוך וחריטה בלייזר?

קבל עד 3 הצעות מחיר, השווה בין ההצעות וחסוך בגדול!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע מדבקות בחיתוך צורני בלייזר?

קבל הצעת מחיר משתלמת עוד היום!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע מדבקות בחיתוך צורני בלייזר?

קבל הצעת מחיר משתלמת עוד היום!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מדבקות בחיתוך צורני בלייזר

מה בעמוד זה? לחץ לפתיחת תוכן עניינים
מדבקות עגולות עם הדפסה

אין סבלנות לקרוא? האזינו כעת לעמוד זה:

בחברת לייזר פורטל אנו מציעים חיתוכים וחריטות לייזר בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, אלא שעכשיו החלטנו ״ללכת על כל הקופה״ ולהציע ייצור מדבקות בחיתוך לייזר: שיטה חדשנית ויעילה ביותר להפצת המסרים, החזון והמותג שלכם – אל עבר העולם הפתוח.

מדבקות נחשבות למוצר פשוט ושימושי ביותר, המציעות פתרון קל ונוח לבעלי עסקים, משרדים, חנויות, חברות, פרטיים והן בתוך הבית למען שימור הסדר הטוב. יתר על כן, מדבקות מציעות אינסוף אפשרויות לעיצוב חללי אירועים, פעילויות, בתי ספר ועוד המון…

מדבקות בחיתוך צורני מבית לייזר פורטל:

בלייזר פורטל ניתן להזמין מדבקות רגילות ומדבקות ויניל (המיוצרות על בסיס פלסטיק ועמידות בפני מים) הכולל הדפסה צבעונית מלאה על גבי המדבקה וחיתוך בכל גודל וצורה.

ניתן לחתוך מדבקות באמצעות מכונת חיתוך בלייזר – המכונה חותכת את המדבקות באמצעות קרן לייזר אשר חותכת גם את הנייר שסוגר את המדבקה על פי צורת החיתוך של הקובץ.

אפשרות נוספת לחיתוך מדבקות ויניל היא חיתוך דיגיטלי – חיתוך דיגיטלי צורני מתבצע על ידי סכין דיגיטלית אשר נעה על ציר X ו Y וחותכת בצורה עדינה את מדבקת הויניל בלבד מבלי לחתוך את מסגרת הנייר. במקרים מסוימים חיתוך דיגיטלי למדבקות עדיף על פני חיתוך בלייזר.

הדפסת מדבקות בעיצוב אישי:

חשבתם פעם איך מכינים מדבקות בהזמנה אישית, מוכנות וחתוכות בשלל צורות ועיצובים? ובכן, התשובה היא חיתוך מדבקות בלייזר. חיתוך בלייזר מאפשר מגוון רחב של אפשרויות עיצוב בחיתוך מושלם, ברמת דיוק שכלל לא משתווה לצורות חיתוך ״היסטוריות״ ועתיקות יומין, מה שמקנה לכם מוצר מוגמר בעל מראה ססגוני ומושלם.

ניתן להזמין מדבקות למיתוג בכל סגנון ועיצוב שניתן רק לדמיין. החל מהוספת לוגו עסקי ועד מדבקות בעיצוב אישי, תוכלו להזמין כל מדבקה שתחפצו בה, בין אם המטרה שלכם היא למשוך תשומת לב, למתג את העסק או שבכלל לגרוף מחמאות ושבחים בכל מקום שבו אתם נמצאים. בנוסף, מדבקות חתוכות בלייזר אידיאליות למיתוג ניירות, מעטפות, אריזות ומוצרים שונים.

מדבקות ממותגות – אין ספור אפשרויות של מיתוג ועיצוב:

בלייזר פורטל אנו מציעים אפשרויות עיצוב שונות ומגוונות, כגון: מדבקה צורנית לרכב, מדבקות לוגו לרכב חברה ומיתוג משטחים שונים (רצפות, מדרכות, חלונות). אם אתם מעוניינים בפרסום ייחודי ומיתוג ייצוגי, תוך כדי נסיעה – זהו הפתרון המושלם עבורכם. מדבקות חתוכות בלייזר הן מדבקות חזקות ביותר, עם צבעים עמידים לשמש ומים, השומרים על איכותם וצבעם גם בתנאי מזג האוויר הישראלי.

כשמדובר בעסק שלכם, מדבקות חתוכות בלייזר משמשות כאמצעי וויזואלי שבאמצעותו ניתן למנף את החזון שלכם, להעביר את המסר ללקוחות בצורה ברורה יותר, כמו גם לקחת את ההשראה שלכם למקום בולט, מוחצן ומלא בביטחון.

מדבקות ויניל בחיתוך צורני:

מדבקות ויניל מיוצרות על בסיס פלסטיק, בשונה מנייר למדבקות הויניל יש מספר יתרונות בולטים:

  • הדפסה – איכות ההדפסה על גבי מדבקת הויניל הוא גבוהה יותר מאשר מדבקת נייר. מדבקת ויניל ניתנת להדפסה באמצעות מדפסות בפורמט רחב (פלוטר) המכילות דיו אקו-סולבנט, מדפסות UV או מדפסת לטקס. מדפסות אלו יכולות להדפיס באיכות של 1440 DPI – ראשי התיבות של DPI הן: Dot Per Inch (כלומר 1440 נקודות דיו בכל אינץ' רבוע).
  • עמידות – מדבקת הויניל עמידה לאורך זמן רב יותר מאשר מדבקת נייר, היא איננה נהרסת במגע עם מים ונדבקת בצורה חזקה יותר למשטח המודבק.
  • הסרה – בוודאי אתם יודעים כמה מרגיז להסיר מדבקת נייר רגילה ממשטח – החלק העליון של המדבקה נקרע והחלק עם הדבק נשאר דבוק, מה שיוצר סימנים וצורך בגירוד המדבקה. כאשר משתמשים במדבקת ויניל – המדבקה לרוב ניתנת להסרה "כיחידה אחת" ואינה משאירה סימנים כמו מדבקת נייר.


מדבקות הויניל מסייעות לנו להביע את מחשבותינו ורגשותינו בקלות, ובין היתר הן מעניקות מיתוג וויזואלי שאין שני לו – דבר שמאפשר העברת מסר בצורה מיידית עם נגיעה ייחודית. לכן, אם אתם מעוניינים להדפיס לוגו אישי ומיוחד על מדבקה מיוחדת, כזו שתפיץ את המחשבות והרגשות שלכם בשיא הסטייל…חיתוך מדבקות ויניל יעשה עבורכם את העבודה.

חיתוך מדבקות בכל צורה:

  • מדבקות בחיתוך צורני –  מדבקות מדהימות במגוון גדלים וצורות. ניתן לבחור עיצוב קיים או לעצב מדבקה מותאמת-אישית.
  • מדבקות עגולות – מדבקות עגולות בכל גודל, בהתאם לחזון ולמוצר שעליו יודבקו.
  • מדבקות צורניות – מדבקות לפי צורה, באיכות גבוהה ורזולוציה נדירה.


בחברת לייזר פורטל אנו מציעים מדבקות צורניות בעיצוב והזמנה אישית, כולל הדפסת מדבקות שקופות, מדבקות בחיתוך אותיות וכל סגנון או צורה שאתם רק יכולים לדמיין. אם אתם מעוניינים בעיצוב מדבקות אישיות לכל מטרה, בין אם זה עבור עסק, משרדים, פרסום, פעילויות ילדים, עיצוב חלל או אפילו לבית…אנחנו ניקח את החלום שלכם ונוציא אותו לפועל!

אנו מציעים פתרון קל, מהיר ונגיש לשיתוף החזון האישי והעסקי שלכם בצורה מקצועית ואלגנטית. למידע או בירורים, השאירו פרטים כבר עכשיו וביחד ״נדביק״ את העולם!

נגישות