שימו לב – מחיר מינימום לביצוע עבודת חיתוך בלייזר הינו 250 ש"ח

מחפש לבצע חיתוך וחריטה בלייזר?

קבל עד 3 הצעות מחיר, השווה בין ההצעות וחסוך בגדול!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע חיתוך וחריטה בלייזר?

קבל עד 3 הצעות מחיר, השווה בין ההצעות וחסוך בגדול!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע חיתוך אותיות בלייזר?

קבל הצעת מחיר משתלמת עוד היום!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע חיתוך אותיות בלייזר?

קבל הצעת מחיר משתלמת עוד היום!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

חיתוך אותיות בלייזר

מה בעמוד זה? לחץ לפתיחת תוכן עניינים

מכונת החיתוך בלייזר היא המכונה הקלאסית ביותר לביצוע חיתוך של אותיות ומספרים – מכל מיני חומרים שונים ומגוונים המתאימים לשימושים שונים. הפתרונות שניתן לייצר באמצעות אותיות בחיתוך לייזר הם רבים ומתאימים הן לבעלי עסקים והן לצרכנים פרטיים כאחד.

חיתוך אותיות בלייזר למגזר העסקי:

כמעט כל בעל עסק בישראל משתמש בשירות חיתוך בלייזר – בין אם זה בדרך ישירה על ידי ייצור עצמאי ושימוש ישיר במכונת הלייזר והן אם זה דרך חברות השילוט שרובן המוחלט כיום משתמש במכונת חיתוך בלייזר לייצור שלטים

שימוש בחיתוך אותיות בלייזר למגזר העסקי מתבטא באפשרויות של:

  1. שילוט – כפי שנאמר כמעט כל שלט המיוצר כיום עובר דרך מכונת חיתוך בלייזר.
  2. עיצוב: האפשרויות לעיצוב העסק באמצעות חיתוך אותיות הן רבות – ניתן להעביר מסרים על הקיר באמצעות כיתוב דקורטיבי, הכוונה בחנות על ידי אותיות וחצים ועוד.
  3. עסקים מסוימים משתמשים בשירותי חיתוך אותיות בלייזר להכנת שבלונות.
  4. הבלטה – היכולות של מכונת הלייזר לחתוך חומרים בעוביים שונים מאפשרת יצירת אותיות בולטות בחיתוך לייזר – דוגמא מצוינת לכך היא חיתוך פרספקס בלייזר.

חיתוך אותיות בלייזר למגזר הפרטי:

בשנים האחרונות גם לקוחות פרטיים מתחילים יותר ויותר להשתמש במכונות חיתוך בלייזר, גם כאן ניתן להסיק שיש את הדרך העקיפה כמו מוצרים מסוימים שנוצרו באמצעות חיתוך בלייזר ואת השימוש הישיר של בין הלקוח הפרטי לבין הזמנת שירותי חיתוך בלייזר.

שימוש בחיתוך אותיות בלייזר למגזר הפרטי משמש ל:

  1. כיתוב דקורטיבי מותאם אישית לבית – כולנו מכירים את שלטי ה Kitchen המפורסמים בכל מיני בתים, אך אם הצרכן הפרטי חפץ בשלט מותאם אישית יצטרך ליצור זאת באמצעות הזמנת אותיות הנחתכות בלייזר.
  2. מיתוג חדרי ילדים – הורים רבים אוהבים להציב על הקיר את שם הילד באותיות עץ או פלסטיק. חיתוך בלייזר הוא הפתרון המושלם לכך.
  3. חיתוך אותיות בלייזר לשבלונות – רציתם לצבוע את הקיר ולהשאיר כיתוב מבלי להשתמש במדבקה? הזמינו אותיות בחיתוך לייזר מחומר גלם זול כמו נייר – מקמו אותן על הקיר לפניי תחילת הצביעה והסירו בסוף. התוצאה תהיה כיתוב על הקיר שיישאר לשנים ארוכות מבלי להתקלף או לדהות.

חיתוך אותיות מחומרים שונים בלייזר:

ניתן לחתוך אותיות מכל חומר גלם המתאים לשימוש במכונת חיתוך לייזר. הפופולריים שבהם אלו אותיות עץ, אותיות פרספקס, אותיות פלסטיק, אותיות נייר שלט אותיות קלקר ואותיות קרטון והפופולריים פחות אלו אותיות מתכת, אותיות פליז מפני שעלות החיתוך שלהם נחשבת ליקרה ומשמשת בעיקר עסקים המעוניינים בשילוט לטווח ארוך.

אילו יתרונות יש למכונת הלייזר בביצוע חיתוך אותיות?

כל ענף ותחום שבו נעשה מעבר והתקדמות לשימוש בחיתוך לייזר השתנה מקצה לקצה בזכות יתרונותיה הרבים של המכונה – זמן, דיוק, יכולת, מהירות ועוד רבים הם חלק מרשימת היתרונות.

גם לאלו המעוניינים לבצע חיתוך אותיות הלייזר הוא פתרון נהדר בזכות אפשרויות כמו – התאמה אישית של האותיות (קסטומיזציה) בדיוק לבחירת הלקוח לרבות גודל, גופן זווית עובי ועוד שלל פרמטרים לעיצוב על פי בחירה. עוד יתרון הוא המחיר – שירות חיתוך בלייזר אינו נחשב ליקר ביחס לשיטות חיתוך ישנות יותר. יתרון בולט נוסף הוא הזמינות – שירותי חיתוך וחריטה בלייזר נמצאים בפריסה ארצית – לכן ניתן באמצעות פנייה ללייזר פורטל לקבל הצעת מחיר מהירה  באזורכם לשירותי חיתוך אותיות בלייזר.

נגישות