שימו לב – מחיר מינימום לביצוע עבודת חיתוך בלייזר הינו 250 ש"ח

מחפש לבצע חיתוך וחריטה בלייזר?

קבל עד 3 הצעות מחיר, השווה בין ההצעות וחסוך בגדול!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע חיתוך וחריטה בלייזר?

קבל עד 3 הצעות מחיר, השווה בין ההצעות וחסוך בגדול!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע חיתוך קרטון בלייזר?

קבל הצעת מחיר משתלמת עוד היום!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע חיתוך קרטון בלייזר?

קבל הצעת מחיר משתלמת עוד היום!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

חיתוך קרטון בלייזר

מה בעמוד זה? לחץ לפתיחת תוכן עניינים

חיתוך סוגים שונים של קרטון בלייזר משמש כפתרון לסוגים רבים של תחומים – החל מהנדסה, תעשייה, ייצור, ועד לרפואה ואמנות. באמצעות מכונת חיתוך בלייזר ניתן לחתוך קרטונים מסוגים שונים בצורה מדויקת (רמת הדיוק של מכונת הלייזר היא 0.01 מ"מ). אז מה ניתן לעשות באמצעות חיתוכי קרטון בלייזר? את מי זה משמש? ואילו פתרונות ניתן להשיג? הכל בעמוד שכאן.

סוגי קרטונים לחיתוך בלייזר:

קרטון מיוצר בדרך כלל על ידי הצמדת שכבות נייר אחת לשניה עד לקבלת שכבה עבה וחזקה – קיימים סוגים שונים של קרטונים ואלו נועדו לשימושים שונים. אחד מסוגי הקרטון הנפוצים ביותר לשימוש במכונת חיתוך בלייזר הוא קרטון ביצוע, אך יש גם סוגים נוספים של קרטונים שנועדו לחיתוך בלייזר, להלן הרשימה:

  • קרטון ביצוע – כאמור זהו הקרטון מהנפוצים ביותר לחיתוך בלייזר. עובי קרטון הביצוע הוא 1.5 מ"מ וניתן להשיגו בכמה צבעים – לרוב חום בהיר או לבן קרמי.

  • קרטון גלי – אלו הקרטונים שרובנו יזהו מתחום האריזה. קיימים קרטונים חד גליים (בעלי גל אחד בין שכבות הקצה של הקרטון) או דו גלי ותלת גלי – ככל שהקרטון עם מספר גדול יותר של גלים כאלו כך הוא חזק יותר ועמיד יותר. בנושא של חיתוך בלייזר לקרטונים מסוגים אלו שכבת הגל עלולות ליצור הפרשים ברמת הדיוק של המכונה מפני שצפיפות החומר משתנה בכל פעם.

  • קרטון דחוס (אפור) – זהו המשתמש בעיקר בתחומי הדפוס והאריזה. הקרטון הדחוס הוא בעל דחיסות אחידה (בשונה מהקרטון הגלי).

  • קרטון מוזיאונים – קרטון המוזיאונים דומה בקשיחותו לקרטון הביצוע אך דחוס יותר. קרטון המוזיאונים משמש ליצירת מודלים אדריכליים ברמה גבוהה ויצירת צורות הנדסיות ומודלים לתחומים רבים בתעשייה ואף אמנות. קרטון המוזיאונים נחשב ליקר ביחס לסוגי הקרטון האחרים.

אילו שימושים ופתרונות יש לחיתוך קרטון בלייזר?

חיתוכי קרטון בלייזר משמשים אנשים בתחומים רבים ומספקים פתרון קל, מהיר וזול – לכן חיתוך הקרטון הפך לפופולארי כל כך. הנה כמה דוגמאות לשימושים ופתרונות באמצעות חיתוך קרטון בלייזר:

  • סטודנטים – סטודנטים רבים מתבקשים לייצר מודלים אדריכלים ועבודות גמר. ייצור של מודלים אלו לרוב נעשה באמצעות חיתוך קרטון ביצוע בלייזר – הסיבות העיקריות לכך הן עלות חומר גלם זולה יחסית ואפשרות לחיתוך מדויק במכונת הלייזר שמבינה קבצים דיגיטלים הנוצרים באמצעות תוכנות מחשב.

  • אדריכלים – גם אדריכלים המעוניינים להציג את דגם המבנה שלהם לקהל הרחב משתמשים בחיתוכי קרטון בלייזר.

  • אנשי פרסום – תעשייה נוספת המשתמשת בחיתוכי קרטון בלייזר היא תעשיית הפרסום – באמצעות היכולות של מכונת הלייזר ניתן לעצב מקרטון מעמדי פרסום, מתקני תצוגה זולים וגם עיצוב לחלונות ראווה של חנויות.

  • מפתחי מוצר – בזכות העלות הזולה של חיתוך הקרטון בלייזר מפתחי מוצר רבים משתמשים בשירות זה ליצירת מודל המוצר לצרכי ניסיון, תצוגה והפיכתו למודל מוחשי לאחר שלבי השרטוט שבמחשב.

  • שבלונות – הדרישה ליצירת שבלונות בהתאמה אישית הולכת וגדלה גם במגזר העסקי וגם במגזר הפרטי. דוגמא נפוצה לכך היא חברות השכרת ציוד המעוניינות לרסס את לוגו החברה בצבע על הציוד שלהם, הפתרון – הפקת שבלונה על ידי חיתוך אותיות בלייזר. בזכות השבלונה ניתן להעבירה ממוצר למוצר ולהמשיך לרסס בצבע מבלי להפיק עשרות שבלונות חד פעמיות, כך שגם כדור הארץ מרוויח קצת פחות זיהום ושימוש בנייר.

  • מפות טופוגרפיות תלת מימדיות – באמצעות חיתוך של מספר קרטונים ניתן ליצור מפה טופוגרפית תלת מימדית ומוחשית. אם התכנון הראשוני מספיק מדויק יהיה קל מאוד ליצור מפה כזו באמצעות חיתוך בלייזר. מפות אלו משמשות במוזיאונים, רשויות מקומיות ואוהבי גיאוגרפיה.

  • אמנות – אמנים רבים מבצעים חיתוך קרטון בלייזר, גם ברמת הבדיקות והטסטים טרם יצירת המודל הסופי של האמן וגם ברמת ביצוע המוצר עצמו על ידי האמן. אמנים רבים יבצעו חיתוך בלייזר לקרטון ליצירת דמויות תלת מימדיות, ציורים אבסטרקטים עם הבלטות וליצירות אמנות תלת מימדיות.

  • דפוס – גם תעשיית הדפוס והשילוט משתמשות בחיתוך של קרטונים בלייזר, דוגמא נפוצה היא הזמנות לאירועים בחיתוך לייזר, לקוחות רבים מבקשים לייצר הזמנה ייחודית לאירוע שלהם הכוללת הבלטות מוחשיות וחיתוך קרטון בלייזר הוא בדיוק הפתרון לכך.
נגישות