שימו לב – מחיר מינימום לביצוע עבודת חיתוך בלייזר הינו 250 ש"ח

מחפש לבצע חיתוך וחריטה בלייזר?

קבל עד 3 הצעות מחיר, השווה בין ההצעות וחסוך בגדול!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע חיתוך וחריטה בלייזר?

קבל עד 3 הצעות מחיר, השווה בין ההצעות וחסוך בגדול!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע חיתוך פלסטיק בלייזר?

קבל הצעת מחיר משתלמת עוד היום!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע חיתוך פלסטיק בלייזר?

קבל הצעת מחיר משתלמת עוד היום!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

חיתוך פלסטיק בלייזר

מה בעמוד זה? לחץ לפתיחת תוכן עניינים

חיתוך לייזר הוא תהליך ייצור מדויק ויעיל ביותר המשתמש באלומת אור ממוקדת כדי לחתוך דרך חומרים, יצירת קצוות נקיים וחלקים וחיתוכים מדויקים. חריטה וסימון בלייזר משתמשים באותה טכנולוגיה כדי ליצור עיצובים ודוגמאות מורכבות על פני החומרים. באמצעות שימוש במכונת חיתוך בלייזר תוכל לקחת את פרויקט הפלסטיק שלך לשלב הבא.

חומרים על בסיס פלסטיק לחיתוך בלייזר:

ישנם סוגים רבים ושונים של חומרים המבוססים על פלסטיק שניתן לחתוך בלייזר, כל אחד עם תכונות ומאפיינים ייחודיים משלו. חלק מהחומרים הנפוצים ביותר המשמשים לחיתוך לייזר כוללים:

  • פלסטיק אקריליק: אקריליק (נקרא גם פרספקס), הידוע גם כפולימתיל מתאקרילט (PMMA), הוא פלסטיק שקוף המשמש לעתים קרובות לחיתוך בלייזר בגלל הבהירות האופטית הגבוהה שלו ועמידותו המצוינת במזג האוויר. אקריליק הוא בחירה טובה עבור יישומים שבהם חשובה השקיפות, כגון בתצוגות או בשילוט.
  • פוליקרבונט: פוליקרבונט הוא פלסטיק חזק ועמיד המשמש לעתים קרובות ביישומים הדורשים עמידות וחוזק. זה גם עמיד בפני UV, מה שהופך אותו לבחירה טובה עבור יישומים חיצוניים. עם זאת, זה יכול להיות קשה יותר לחתוך בלייזר מאשר פלסטיק אחר בגלל נקודת ההיתוך הגבוהה שלו.
  • פוליאתילן: פוליאתילן הוא פלסטיק רך וגמיש שקל לחתוך בלייזר ומשמש למגוון יישומים לרבות אריזה, טקסטיל ותגיות של מוצרים.
  • פוליפרופילן: פוליפרופילן הוא פלסטיק קשיח, עמיד בפני כימיקלים ובעל נקודת התכה גבוהה. הוא משמש לעתים קרובות לחיתוך לייזר ביישומים הדורשים עמידות וחוזק, כגון בחלקי רכב או יישומים תעשייתיים.

השוואת חומרי פלסטיק לחיתוך בלייזר:

לא כל הפלסטיק הוא חומר מתאים לחיתוך, חריטה או סימון בלייזר. חלק מהפלסטיקים עשויים להיות שבירים מדי, בעוד שאחרים עלולים להינמס או לייצר אדים מזיקים כאשר הם נחשפים לחום הגבוה של קרן הלייזר. כדי לעזור לך לבחור את הפלסטיק המתאים ביותר לפרויקט שלך, צוות לייזר פורטל יצר בעבורך את טבלת ההשוואה הבאה:

סוג החומר התאמה לחיתוך בלייזר התאמה לחריטה וסימון בלייזר בטיחות והערות
אקריל פרספקס מצוין מצוין בטוח לשימוש בלייזר, מייצר אדים בזמן עיבוד.
פוליקרבונט בינוני כן מייצר עשן כבד בחיתוך לייזר, מומלץ לעיבוד בעוביים דקים.
פוליאתילן כן כן פליטת עשן נמוכה
פוליפרופילן בינונית בינונית פליטת עשן נמוכה
דלרין טובה סבירה מייצר אדים של פורמלדהיד בזמן החיתוך
מיילר טובה בינונית רעילות נמוכה
פוליאמיד נמוכה בינונית רעילות נמוכה
פלסטיק ABS בינונית בינונית פליטת עשן נמוכה
פוליאסטר בינונית בינונית פליטת עשן נמוכה
פלסטיק PLA בינונית בינונית פליטת עשן נמוכה

מה ניתן לעשות עם פלסטיק בחיתוך לייזר?

חיתוך פלסטיק בלייזר הוא תהליך ייצור רב תכליתי ומדויק המשמש ליצירת מגוון רחב של מוצרים וחלקים. חלק מהיישומים הנפוצים ביותר לחיתוך פלסטיק בלייזר כוללים:

  • שילוט ותצוגה: לעתים קרובות נעשה שימוש בחיתוך בלייזר ליצירת שלטים ותצוגות מותאמות אישית, כגון שלטי חלון ראווה או תצוגות תערוכות. ניתן להשתמש בפלסטיק בחיתוך לייזר ליצירת עיצובים מורכבים, לוגואים וכיתוב ברמת דיוק ופרטים גבוהים.
  • אריזה: חיתוך בלייזר משמש ליצירת פתרונות אריזה מותאמים אישית. ניתן להשתמש בפלסטיק בחיתוך לייזר כדי ליצור צורות וגדלים מדויקים המתאימים למוצר בצורה מושלמת, המספקים הגנה ותמיכה במהלך המשלוח.
  • חלקים ורכיבים: חיתוך בלייזר משמש גם ליצירת מגוון חלקים ורכיבים עבור מגוון רחב של תעשיות, כולל רכב, תעופה, חלל ורפואה. ניתן להשתמש בפלסטיק בחיתוך לייזר ליצירת צורות ועיצובים מורכבים שעשויים להיות קשים לייצור בשיטות ייצור מסורתיות.
  • אב טיפוס: חיתוך לייזר משמש לעתים קרובות ליצירת אבות טיפוס ומודלים לפיתוח ובדיקות מוצרים. ניתן להשתמש בפלסטיק כדי ליצור ייצוגים מדויקים של המוצר, מה שמאפשר למעצבים ומהנדסים לבדוק ולחדד את העיצובים שלהם לפני שהם יוצאים לייצור המוני.

 

אלו הן רק כמה דוגמאות מהיישומים הרבים לחיתוך פלסטיק בלייזר. אין ספק כי מכונת הלייזר היא כלי חיוני במגוון רחב של תעשיות ייצור.

נגישות