שימו לב – מחיר מינימום לביצוע עבודת חיתוך בלייזר הינו 250 ש"ח

מחפש לבצע חיתוך וחריטה בלייזר?

קבל עד 3 הצעות מחיר, השווה בין ההצעות וחסוך בגדול!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע חיתוך וחריטה בלייזר?

קבל עד 3 הצעות מחיר, השווה בין ההצעות וחסוך בגדול!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע חיתוך נייר בלייזר?

קבל הצעת מחיר משתלמת עוד היום!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע חיתוך נייר בלייזר?

קבל הצעת מחיר משתלמת עוד היום!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

חיתוך נייר בלייזר

מה בעמוד זה? לחץ לפתיחת תוכן עניינים

תהליך ייצור הנייר נשמר כסוד אפל במשך שנים ותקופות רבות בהיסטוריה, ראשיתו החל בסין העתיקה – ומאז עבר סוד הנייר לשאר הארצות במשך מאות רבות וארוכות. הייחודיות של הנייר, ושימושו הרב במגוון תחומי החיים – הפכו את הנייר לחומר גלם בעל חשיבות יתרה, אשר שימשה את אנשי העבר ליצירת מוצרים רבים ומגוונים, בכל תחומי החיים.

צריכת הנייר במאה ה-21 נחשבת כאין סופית, ובכל יום ביומו – מתגלים דרכים חדשות לשימושו המיוחד של הנייר, החל ביצירת ספרי קריאה ולימוד, ועד יצירת מעטפות, משחקים ואריזות מזון – ולפיכך, נחשב הנייר כחומר חיוני לחיי האדם, המספק פתרונות רבים ושונים בכל תחום אפשרי.

חיתוך נייר בלייזר – המצאת המאה!

עם התפתחותה וצמיחתה של הטכנולוגיה, נדרש העולם למענה מהיר אשר ישמש את מפעלי הטקסטיל הרבים ליצירת שימושיו השונים של הנייר. לעולם הגלובאלי, ולכמות האנשים הגדלה נדרש פתרון מידי לשימוש מוצריו השונים של הנייר, ולפיכך טכנולוגיית חיתוך נייר בלייזר, חרטה את חותמה בעזרת יצירת פתרונות שונים לחיתוך הניירות המיועדים למגוון תחומי החיים השונים.

טכנולוגיית הלייזר מאפשרת חיתוך מדויק של סוגי הניירות השונים, ולפיכך הדרישה לחיתוך נייר בלייזר גדלה ומתרבה במהלך השנים האחרונות.

כיצד מתבצע תהליך חיתוך נייר בלייזר?

הנייר נחשב כחומר המתאים ביותר לחיתוך בלייזר, והסיבה הינה כי הנייר מתאדה במהירות במהלך חיתוכו, מה שמקל על תהליך העיבוד.

טכנולוגיית מכשיר הלייזר פועלת על ידי מיקוד קרן הלייזר אל עבר האזור הרצוי לחיתוכו. כאשר הנייר המיועד נמצא על משטח חלק וישר והלייזר מכוון כלפיו – פוגעת קרן הלייזר במהירות רבה, עד שהנייר נמס או מתאדה תוך רגע קט.

ראש מכשיר הלייזר, ינוע מעל הנייר במסלול אותו נתכנן מראש בעזרת תוכנה גרפית, ותוצאות חיתוך נייר בלייזר תתקבלנה תוך רגעים ספורים.

עם זאת חשוב לשים לב, למאפייני סוג הנייר אותו מתכוונים לחתוך – תהליך חיתוך נייר בלייזר יכול לשרוף את קצוות הנייר על ידי קרן הלייזר העוצמתית. לפיכך, מומלץ לכוון את מכשיר הלייזר אל מקום החיתוך המיועד, לצורך קבלת תוצאות מתאימות.

יתרונות חיתוך נייר בלייזר

תהליך חיתוך נייר בלייזר, כולל בתוכו יתרונות רבים ומגוונים, המציעים פתרון לאנשי המקצוע והמפתח בתעשיית ייצור דברי נייר. החל מיתרונות כספיים ועד לאיכות החיתוך המתקבל – להלן היתרונות ופירוטם:

חיתוך מדויק – בזכות העוצמה האדירה, הקיימת במכשיר הלייזר – נחשב תהליך חיתוך הנייר בלייזר לתהליך בעל רמת דיוק גבוהה ביותר, המשיג את החיתוך הרצוי והמבוקש על סוגי הניירות השונים. בעזרת קרן הלייזר, המכוונת אל עבר המקום הדרוש – מתאדה הנייר במהירות בזק, מה שהופך את הנייר לחומר המתאים ביותר עבור חיתוך הלייזר.

חסכון ניכר בזמן הפרטי שלכם – אם בעבר נדרשתם להשקיע כמות זמן ניכרת ורבה עבור תהליך חיתוך הנייר, שלא נדבר על כך – אם הייתם זקוקים לעובד אשר יעזור לכם להתמודד עם חיתוך כמות מרובה של נייר לסוגיו השונים. הרי שהיום, עם המצאת מכשיר הלייזר – נחשב תהליך חיתוך נייר בלייזר למהיר ומוזל, בזכות העוצמה האדירה ומהירותו הרבה של מכשיר הלייזר, המסוגל להתמודד עם כמויות מרובות של ניירות לסוגיו השונים.

הוזלה בהוצאות העבודה – בזכות רמות הדיוק והמהירות הרבה של מכשיר הלייזר, ניתן להזיל את עלות חיתוך הנייר. מכשיר הלייזר מסוגל להתמודד עם כמויות אדירות של חיתוך ניירות שונים, בכמויות מרובות, בכל רגע נתון. ועל כן, נחשב תהליך חיתוך נייר בלייזר למוזל, על פני העסקת עובדים אשר יבצעו את אותה העבודה כמו מכשיר הלייזר.

על מה חשוב לשים לב בעת חיתוך נייר בלייזר?

מכונות הלייזר השונות, נחשבות למתקדמות ועוצמתיות ביותר, ומסוגלות לבצע חיתוכים מורכבים ומדויקים לאלתר. למרות שמדובר במכונות בעלות רזולוציה גבוהה – מוגבלות מרבית מכונות הלייזר בתהליכי חיתוך הנייר. ולכן, חשוב ביותר כי קווי החיתוך לא יהיו קרובים מידי אחד לשני, שכן מכונת הלייזר לא תצליח להתמודד עם תוצאות החיתוך הרצויות.

חשוב לוודא גם, כי משטח הנייר – ריק משאריות ופסולת, בכדי להימנע מתוצאות בלתי רצויות, עבור חיתוך הנייר בלייזר.

סוגי ניירות לחיתוך בלייזר ומה ניתן ליצור:

בתעשיית הצריכה קיימים סוגים שונים של ניירות אותם ניתן לחתוך בלייזר – אלו יכולים להיות סוגי קרטון, ניירות מבריקים, ניירות נטולי עץ וניירות מטאליים אשר מגיעים בגדלים וצורות שונות.

באמצעות חיתוך הנייר בלייזר, אנחנו יכולים לייצר מעטפות, חוברות, ספרים, מדבקות, ציורים, קלפים, ניירות לכתיבה כרטיסי ביקור בגדלים ובצורות הרצויות, שבלונות מיוחדות לעבודה ולצביעה, וכן אריזות מוצרים בכל סוגי הגדלים והעובי הדרוש.

מכיוון, שהנייר נחשב לחומר עדין אשר מתאדה במהירות ובקלות – חשוב מאוד לשקול לפנות למומחים אשר יבצעו את עבודת חיתוך הנייר בלייזר, ואילו אדם שאינו מוסמך לביצוע חיתוך נייר בלייזר – יכול להזיק לחומר הגלם.

חריטה על נייר בלייזר

מעצבים רבים וכן מפעלי טקסטיל השונים, מבקשים לרוב לבצע חריטה על נייר באמצעות קרן הלייזר – תהליך שאומנם מקל על העבודה של היצרניות המרובות, אך כרוך בביצוע עבודה מדויקת ביותר. מכיוון, שהנייר הינו חומר עדין במיוחד ועל כן, הפעלת עוצמת לייזר גבוהה מידי עלולה לשרוף את החלקים הרצויים, ואילו עוצמה נמוכה מידי עלולה להזיק לחומר ולא לבצע את העבודה הדרושה עד סופה – מה שהופך את עבודת החריטה על גבי הנייר באמצעות טכנולוגיית הלייזר, לעבודה הכרוכה בדיוק רב וניסיון מרובה.

חריטה על נייר בלייזר, מאפשרת לנו לחרוט על גבי הנייר את הלוגו הרצוי והטקסט המועדף, ובכך לחסוך את כמות הזמן המיותרת שהיינו מבזבזים, אילו נדרשנו לבצע את החריטות באופן עצמאי.

עקב רמת העדינות והדיוק הדרושים לשם ביצוע חריטה על נייר בלייזר, מומלץ תחילה לבצע את החריטה על סוג הנייר הדרוש, ורק לאחר מכן להמשיך את ביצוע חיתוך הנייר באמצעות הלייזר – מה שיביא לתוצאות מרשימות ומדויקות במיוחד.

מי משתמש בחיתוך נייר בלייזר?

לא משנה אם אתם יצרנים, מעצבים, בעלי עסקים או שברשותכם הדרישה לעבודה מהירה ומדויקת – חיתוך נייר בלייזר משרת את האדם הפשוט וכן את המפעלים והחברות הגדולות לשם יצירת המוצרים הדרושים.

בבחירתכם במקום בו מתבצע שירות חריטת נייר בלייזר או שירות חיתוך הנייר בלייזר, מומלץ תחילה לברר את מקצועיות העבודה וכן, את כמות הניסיון של בעלי המקום המתמקצעים בחיתוך הנייר בלייזר.

חיתוך וחריטת נייר בלייזר עם לייזר פורטל!

אין ספק כי טכנולוגיית חיתוך הנייר בלייזר קידמה רבות את האנושות, והביאה פתרונות מהירים ואיכותיים אל שוק היצרנים והצרכנים. וכל זאת, כאשר הטכנולוגיה מביאה עימה לצד העבודה המהירה, גם עבודת ייצור מדויקת ומוזלת – מה שהופך את טכנולוגיית הלייזר למבוקשת ביותר ברחבי העולם כולו.

אצלנו אתם תקבלו את המענה הדרוש לביצוע עבודות בעלות רמות גימור גבוהות ואיכותיות ביותר, תוך השמת דגש על מקצועיות חיתוך הנייר בלייזר, לצד חריטת הנייר בלייזר. אם אתם מחפשים את הדרך לחתוך את הנייר הדרוש ולבצע בו את החריטה הרצויה – הרי שאתם מוזמנים לפנות אלינו לכל שאלה והתייעצות, ואנחנו נשמח לספק עבורכם את המענה המתאים לכל שאלה ובקשה.

נגישות