שימו לב – מחיר מינימום לביצוע עבודת חיתוך בלייזר הינו 250 ש"ח

מחפש לבצע חיתוך וחריטה בלייזר?

קבל עד 3 הצעות מחיר, השווה בין ההצעות וחסוך בגדול!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע חיתוך וחריטה בלייזר?

קבל עד 3 הצעות מחיר, השווה בין ההצעות וחסוך בגדול!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע חיתוך מתכת בלייזר?

קבל הצעת מחיר משתלמת עוד היום!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע חיתוך מתכת בלייזר?

קבל הצעת מחיר משתלמת עוד היום!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

חיתוך מתכת בלייזר

מה בעמוד זה? לחץ לפתיחת תוכן עניינים

כל מה שחשוב לדעת על חיתוך מתכות בלייזר. מחפשים לבצע חיתוך מדויק של מתכת? חיתוך בלייזר הוא בדיוק הפתרון בשבילכם, אך לפניי שתתחילו – אספנו בעבורכם כמה המלצות, רעיונות וטיפים.

נגן וידאו

אילו חברות חיתוך בלייזר מסוגלות לחתוך מתכת?

על מנת לבצע חיתוך מתכת בלייזר, חשוב לוודא שחברת החיתוך בלייזר שאליה ניגשתם מחזיקה במכונת חיתוך בלייזר המסוגלת להגיע להספק המתאים לחיתוך מתכת.

חיתוך מתכות בלייזר מתבצע על ידי מכונות המגיעות להספקים גבוהים יותר מהמכונות הסטנדרטיות, מכונות אלו מגיעות לעוצמות של כ 500 וואט ומעלה, לשם השוואה – בשביל חיתוך פרספקס בלייזר או חיתוך עץ בלייזר דרושה מכונת חיתוך בלייזר בעוצמת 120-200 וואט.

למה מומלץ לעשות חיתוך מתכת דווקא בלייזר?

חיסכון בזמן – מכונת הלייזר היא הפתרון המהיר ביותר לביצוע של חיתוך מתכת, גם על פני מכונות חיתוך אחרות ובוודאי שעל פניי חיתוך ידני של מתכת.

עלות ייצור נמוכה – כיום גם לקוחות פרטיים וסטודנטים יכולים להנות משירותי חיתוך מתכות בלייזר במחירים משתלמים, פנו אלינו ונדאג לכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד!

חיתוך המתכת באופן מדויק – מכונת חיתוך בלייזר היא מכונת החיתוך המדויקת ביותר קיום לחיתוך מתכות, ניתן לדייק באופן מושלם למידות אותן הגדרתם בקובץ השרטוט, רמת הדיוק של מכונת החיתוך בלייזר הוא 0.03 מ"מ

חיסכון בחומר – מפני שרמת הדיוק היא כל-כך גבוהה, ניתן להצמיד אובייקטים אחד לשני על פני פלטת החומר ובכך לחסוך בשארית שנשארת מחומר הגלם, מה שמשפיע באופן ישיר על חיסכון בכסף.

אפשרות עיבוד של חלקי מתכת גם הקטנים ביותר – מפני שחוץ מקרן אור הלייזר שום דבר אינו נוגע בחומר הגלם בזמן החיתוך ניתן לחתוך גם את החלקים הקטנים ביותר ולשמור על רמת דיוק גבוהה.

הכנת קבצים לחיתוך מתכת בלייזר

באופן יחסי, הכנת קבצים לחיתוך בלייזר של מתכת הוא קל ביחס לפתרונות חיתוך אחרים, לדוגמא חיתוך ב CNC או חיתוך בסילון מים. בעמוד הבא ניתן ללמוד כיצד להכין קבצים ללייזר בצורה נכונה.

מכונת חיתוך בלייזר מבינה ועובדת עם קבצים דו-מימד, שאלו הקבצים הקלים ביותר להכנה מפני שאין צורך בהתעסקות בעומק ועובי כמו בתלת מימד, אך הדגש הוא בסוג הפרויקט אותו אתם מעוניינים לבצע מפני שאם תרצו לבצע מודלים ממתכת בחיתוך לייזר – תהיו חייבים לקחת בחשבון את עניין עובי חומר הגלם אותו אתם מתכוונים לחתוך.

במקרה של בניית מודל המורכב מכמה חלקים – תצטרכו לחשב באופן מדויק את עובי החומר וההתאמה מבחינת הרכבת המודל הסופי, לדוגמא מודל ממתכת בעובי 2 מ"מ שונה לגמרי בגודל החורים שלו ממודל בעובי 3 מ"מ.

על מנת להכין קבצים ניתן להשתמש ברוב התוכנות הוקטוריות (מלשון המילה הלועזית Vector), הנה כמה תוכנות שאנו ממליצים עליהן:

  • אוטוקאד (Autocad)
  • אדובי אילוסטרייט (Adobe illustrate)
  • קורל (Corel)

מה אפשר לעשות על ידי חיתוך מתכת בלייזר?

כלי עבודה – החל מפטיש ועד מברגים וברגים, את כל אלו ניתן להכין על ידי חיתוך של מתכת בלייזר.

חלקי חילוף – התקלקל לכם חלק במכשיר אלקטרוני או מכני? על ידי בנייה נכונה של קובץ חיתוך ניתן לדייק באופן מושלם את החלק שתרצו להחליף.

לוחות בקרה ושירות – אפשר בקלות לעצב לוחות בקרה ולוחות שליטה למכשירים שונים בעזרת חיתוך בלייזר, כל מה שצריך הוא מעט תכנון נכון.

ריהוט לבית ולמשרד – בעזרת מכונת חיתוך בלייזר ניתן לייצר רהיטים בהתאמה אישית לבית ולמשרד, לדוגמא שולחן ממתכת עם חיתוך לפי בקשתכם, או כיסא המעוצב לפי עיצובכם.

כלים רפואיים – חיתוך מתכות בלייזר משמש המון כלים רפואיים, לדוגמא חיתוך של מתכת טיטניום בלייזר – טיטניום היא מתכת המתנגדת לקורוזיה והיא בעלת יכולת טובה להשתלה בעצמות של בני אדם לכן בעזרת חיתוך לייזר ניתן לדייק ולעצב באופן מדויק את הצורה של המתכת. כיום קיימת גם האפשרות להדפיס בתלת מימד, אך הדיוק של מכונת החיתוך בלייזר עדיין גבוהה יותר וזמן הביצוע מהיר יותר.

אמנות – בין אם רציתם ליצור פסלים אמנותיים תלת מימדיים או תמונות בחיתוך של מתכת בלייזר, המתכת היא חומר גלם חזק ועמיד לשנים רבות וארוכות.

שבלונות ממתכת – ניתן להכין שבלונות מדויקות ועמידות לאורך זמן על ידי חיתוך של שבלונה ממתכת בלייזר.

תכשיטים – חברות תכשיטים רבות משתמשות בשירותי חיתוך וחריטה בלייזר לעיצוב תכשיטים מכל הסוגים, שרשראות, עגילים, צמידים וטבעות – את כולם ניתן לעבד ולעצב בהתאמה אישית בעזרת חיתוך וחריטה בלייזר.

מטבחי נירוסטה למסעדות וחנויות מזון – רוב הציוד במטבחי נירוסטה נחתך בעזרת מכונת חיתוך בלייזר.

תעופה וחלל – כמובן שעיצוב ובניה של חלקי מתכת למטוסים מתבצעים בעזרת חיתוך בלייזר בזכות היתרונות הרבים של המכונה, אך לא רק זה – כבר בטרמינל תתקלו במוצרים שיוצרו על ידי חיתוך מתכות בלייזר – גלאי מתכות, עגלות ומסועים. גם תעשיות החלל משתמשות בחיתוכי לייזר לייצור חלליות וחלקים קטנים ומדויקים להרכבת לווינים וציוד חלל.

לייזר פורטל - חיתוך בלייזר במחיר משתלם!

כדי לחתוך מתכת בלייזר כל מה שנדרש הוא ביצוע של מספר פעולות פשוטות:

  • צייר או שרטט בתוכנה וקטורית את קו המתאר אותו תרצה לחתוך.
  • שמור את הקובץ ב PDF, DXF או EPS.
  • השאר פנייה בלייזר פורטל
  • המתן להצעת מחיר משתלמת, הסברים וזמני ביצוע.
  • מזל טוב! הפרויקט הראשון שלך בחיתוך מתכת בלייזר יצא לדרך.
נגישות