שימו לב – מחיר מינימום לביצוע עבודת חיתוך בלייזר הינו 250 ש"ח

מחפש לבצע חיתוך וחריטה בלייזר?

קבל עד 3 הצעות מחיר, השווה בין ההצעות וחסוך בגדול!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע חיתוך וחריטה בלייזר?

קבל עד 3 הצעות מחיר, השווה בין ההצעות וחסוך בגדול!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע חיתוך בדים בלייזר?

קבל הצעת מחיר משתלמת עוד היום!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

מחפש לבצע חיתוך בדים בלייזר?

קבל הצעת מחיר משתלמת עוד היום!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

חיתוך בדים בלייזר

מה בעמוד זה? לחץ לפתיחת תוכן עניינים

חיתוך בדים בלייזר הינו פתרון מהיר ומדויק עבור מעצבי בגדים רבים, חברות אופנה ותעשייה שונות הדורשות ייצור כמויות של בד על פי דרישה ועיצוב.

חיתוך בדים בלייזר – איך הכל התחיל?

מהפכת ייצור הלייזר, החלה את דרכה איי שם בתחילת שנות המאה ה-20 ,ומאז ועד היום – חוללה מהפכה רבה בתחומי החיים השונים, מתחום הרפואה ועד תחומי ההנדסה והבנייה . אך, שינוי מפתיע ביותר התרחש דווקא באימפריית האופנה והטקסטיל .

מזה שנים רבות , עולה הדרישה מצד מעצבים ומעצבות עילאיים, לפיתוח טכנולוגי חדשני אשר יקל על עבודתם – בחיתוך סוגי הבדים השונים. הדרישה נבעה, כתוצאה מהמורכבות המסובכת בחיתוך בדים ספציפיים, וכל זאת , לצד כמות הזמן הרבה אשר הייתה נלקחת בחשבון – על חיתוך כמויות גדולות של בדים.

שתי הסיבות המרכזיות הללו , הובילו את הטכנולוגיה לפיתוח לייזר עוצמתי, אשר בעזרתו ניתן לחתוך את הבדים ברמת גימור גבוהה ואיכותית לצד דיוק מהפכני, וכל זאת על ידי חסכון זמן רב ומשמעותי עבור כל מעצב .

כיצד מתרחש תהליך חיתוך הבדים בלייזר?

הדרישה לבדים בכמויות רבות ובסוגיהם השונים, גרמה לאנשי מפתח ב עולמות העיצוב והטקסטיל לפנות אל מכונות הלייזר המתקדמות, אשר מסוגלות לבצע חיתוכים זעירים ומדויקים בסוגי הבדים השונים, ולשמור על איכותו של הבד ורמת גימורו הגבוהה, וכל זאת ללא גרימת נזק מיותרת לבדים ואריגים.

חיתוך הבד בעזרת מכונת הלייזר מתבצע על ידי מיקוד האור של קרן הלייזר על גבי הבד אותו נרצה לחתוך. בהינתן עוצמת אנרגיה מספקת של הלייזר, יחתך הבד בדיוק ספציפי וקפדני.

פיתוח שיטת חיתוך הבדים בלייזר קידמה את עולמנו בייצור מסיבי ש ל בגדי הלבשה, שמיכות, תיקים, וילונות ומצנחים. ובעצם, כל המוצרים בעולמנו המצריכים סוגי בדים כאלו ואחרים – מחייבים אותנו בשימוש תמידי בטכנולוגיית הלייזר.

אילו סוגי בדים ניתן לחתוך בלייזר?

סוגי הבדים השונים מיוצרים בכל רחבי העולם, ומגיעים בעוביים, מרקמים וטקסטורות שונות.

שיטת חיתוך הבדים בלייזר מיועדת למגוון רחב של סוגי הבדים – המקוריים והסינטטיים, לדוגמת: פשתן, כותנה, ניילון, משי, פוליאסטר , שילוב בדים של כותנה עם פוליאסטר יחדיו, לבד, מיקרופייבר ובד שיפון. אך, ישנם מספר חומרים אסורים ששילובם בלייזר משחרר גזים רעילים , ולכן לא מומלץ לבצע בהם שימוש למטרת חיתוכם בקרן הלייזר .

מבין החומרים נמנים בדים המכילים פלסטיק , לדוגמת: PVC בדים המיועדים להצללה ואטימות סככות בתנאי מזג אוויר סוערים , ובדים המכילים חלקי גומי, שכן חומר הגומי ידוע כמפריש אדים רעילים במיוחד, במהלך חיתוכו.

אחד מסוגי הבדים אותם ניתן ואף מומלץ ביותר לחתוך בלייזר הינו העור. שכן , העור מגיע בעוביים ומרקמים שונים , ולכן חיתוכו בשיטת סכינים ומספריים לסוגיהם – נחשבת כמלאכה קשה ומסובכת. לעומת חיתוך של העור בשיטת הלייזר , הנעשית על ידי רמת גימור גבוהה, מהירה ומדויקת.

יתרונותיה של מכונת הלייזר בחיתוך בדים:

לשיטת חיתוך בדים בלייזר קיימים יתרונות רבים ומגוונים, להלן פירוטם:

חיסכון בזמן

תהליך החיתוך בדים בלייזר הינו תהליך מהיר ואיכותי, עקב מהירות התהליך – ניתן לחתוך כמויות גדולות של בדים שונים , אשר חוסכות משאב זמן יקר עבור כל מעצב או כל אדם אחר הזקוק לבד. הזמן הנחסך מהווה משאב חשוב, המשאיר לכל מעצב כמות זמן פנויה לצורך אפשרויות עיסוק שונות בתחום עבודתו.

עבודה מדויקת:

מכשיר הלייזר החדשני מאפשר לנו לחתוך בדים ב רמת גימור גבוהה ואיכותית, ולהגיע לתוצאות דיוק מרשימות ביותר. בזכות הטכנולוגיה המהפכנית של מכשיר הלייזר, ניתן לכוון את קרן הלייזר לאזור ספציפי מאוד של הבד עם עוצמת חום מתאימה לבחירתנו – ובכך להגיע לתוצאה מדויקת במיוחד.

 

חסכון בכסף:

אם בעבר רציתם להשיג כמויות גדולות של בדים, הרי שהייתם צריכים להעסיק עובדים רבים וחרוצים במיוחד, שלא רק יבצעו את החיתוך באופן מהיר אלא גם, יגיעו לרמת דיוק מספקת. והרי שכיום, אתם יכולים לחסוך את עלות העבודה הידנית, ולתת למכשיר הלייזר לבצע את חיתוך הבדים באופן מהיר ואיכותי.

ייצור כמויות בד:

בעקבות מהירותו ועבודתו האיכותית והמדויקת של מכשיר הלייזר, ניתן לייצר כמויות גדולות של סוגי הבד השונים, המיועדים לייצור מספר רב של מוצרים – מה שמאפשר לעסקים רבים לייצר חומרי טקסטיל רבים , המשרתים אותנו בתחומי החיים – ממוצרי בית כגון : כריות, וילונות, שמיכות. ועד מוצרים חיוניים בתחומי הרפואה השונים .

צריבת בדים בלייזר

אם חשבתם שלייזר מיועד רק כדי לחתוך בדים, הרי שניתן בעזרת מכונת החיתוך והחריטה בלייזר לבצע צריבות וחריטות שונות על גבי מגוון סוגי הבדים השונים. ניתן לצרף סימוני ציור, לוגו, כיתוב וסמלים שונים על גבי הבד, וכל זאת על ידי צריבה של הבדים בעזרת מכשיר הלייזר.

חיתוך בדים בלייזר באמצעות לייזר פורטל:

אין ספק כי חיתוך בדים בלייזר, זוהי אחת ההמצאות השימושיות ביותר של המאה האחרונה, לה אנו עדים ברגעים אלו ממש של החיים. ולפיכך, חברת אימדיה פרינט, המתמחה בחיתוך בדים בלייזר לכל סוגיהם השונים, מזמינה אתכם לפנות אליה לשם כל שאלה ובירור מחירים. החברה פועלת מזה מספר רב של שנים ומספקת מענה אמין ואיכותי ביותר – הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי.

בלייזר פורטל תוכלו לבצע פרויקטים של חיתוך בדים בלייזר בכל אזורי הארץ בלחיצת כפתור אחת. האתר נותן שירות לכלל סוגי הלקוחות – חברות, עסקים, פרטיים וסטודנטים כאחד. השאירו לנו פרטים וקבלו הצעת מחיר משתלמת עוד היום!

נגישות